Lataa tutkimusraportti ja pysy kärryillä markkinoinnin automaatiosta!

Tutkimusraporttimme käy läpi keväällä 2018 toteuttamamme markkinoinnin automaatiotutkimuksen mielenkiintoisimmat tulokset ja havainnot. Uskomme, että tutkimuksen tulokset auttavat sinua tekemään parempia markkinointipäätöksiä ja ymmärtämään, miten muut suomalaiset yritykset hyödyntävät markkinoinnin automaatiota.

 Tutkimusraporttimme vastaa muun muassa näihin kysymyksiin:

  • Miten yritykset suhtautuvat markkinoinnin automaatioon?
  • Mihin tarkoituksiin yritykset käyttävät teknologiaa?
  • Millaisia haasteita yrityksillä on automaatioon liittyen?
  • Mitä ovat tärkeimpiä sillä saavutettavia hyötyjä?
  • Mihin osa-alueisiin yritykset käyttävät yleensä ulkoista kumppania?